- ${title}
Aktualizacja informacji zawartych na stronach internetowychUsługa umożliwia złożenie wniosku o aktualizację informacji na stronach internetowych jednostki samorządu terytorialnego. Informacje zawarte na ww. stronach internetowych mają charakter powszechny, publiczny i dotyczą działalności oraz funkcjonowania jednostki. |
Organ właściwy do realizacji usługi |
jednostki samorządu terytorialnego |
|
Kogo dotyczy |
Wniosek o aktualizację informacji zawartych na stronach internetowych jednostki samorządu terytorialnego mogą składać m.in. jednostki organizacyjne, wydziały, instytucje, organizacje pozarządowe, podmioty gospodarcze, fundacje, osoby prywatne |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
Informacje przyjmowane są w ciągu całego roku i na bieżąco aktualizowane |
|
Opłaty |
Brak opłat |
|
Tryb odwoławczy |
Brak |
|
Rezultat realizacji usługi |
Rozpatrzenie wniosku i wydanie decyzji. |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Przyjęcie wniosku 2. Weryfikacja wniosku 3.Aktualizacja stron |
|
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe | Aktualizacja informacji zawartych na stronach internetowych |
Aktualizacja informacji zawartych na stronach internetowychUsługa umożliwia złożenie wniosku o aktualizację informacji na stronach internetowych jednostki samorządu terytorialnego. Informacje zawarte na ww. stronach internetowych mają charakter powszechny, publiczny i dotyczą działalności oraz funkcjonowania jednostki. |