- ${title}
Piaseczyńska Karta MieszkańcaWydanie Piaseczyńskiej Karty Mieszkańca uprawniającej do szeregu ulg i zniżek należnych mieszkańcom Gminy Piaseczno |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno |
|
Kogo dotyczy |
Piaseczyńska Karta Mieszkańca wydawana jest osobom fizycznym, których miejscem zamieszkania jest gmina Piaseczno, rozliczającym podatek dochodowy od osób fizycznych na rzecz gminy Piaseczno. |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
W przypadku złożenia wniosku przez internet odbioru karty można dokonać osobiście w siedzibie Referatu Innowacji Miejskich po 5 dniach od daty złożenia wniosku. |
|
Opłaty |
Karta wydawana jest bezpłatnie. Wydanie duplikatu Karty z powodu utraty, zniszczenia lub jej zagubienia podlega opłacie w wysokości 10,00 zł brutto płatnej w Kasie Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno przy ul. Kościuszki 5. |
|
Tryb odwoławczy |
Nie przysługuje |
|
Rezultat realizacji usługi |
Wydanie tradycyjnej wersji plastikowej karty z chipem elektronicznym lub wersji mobilnej dostępnej poprzez aplikację na urządzeniach mobilnych |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Złożenie wniosku 2. Weryfikacja dołączonych dokumentów i przygotowanie karty 3. Powiadomienie o możliwości odbioru lub informacja o odmowie wydania karty 4. Odbiór karty |
|
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe | karta mieszkańca |
Piaseczyńska Karta MieszkańcaWydanie Piaseczyńskiej Karty Mieszkańca uprawniającej do szeregu ulg i zniżek należnych mieszkańcom Gminy Piaseczno |