- ${title}
Przyjmowanie i wydawanie rzeczy znalezionych oraz udzielanie informacji na temat rzeczy znalezionych na terenie GminyUsługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o przyjęcie, wydanie rzeczy znalezionej oraz udzielenia informacji na temat rzeczy znalezionej na terenie Gminy. |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Właściwy organ administracji publicznej |
|
Kogo dotyczy |
Obywatele |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
2. Pisemny wniosek o wydanie rzeczy znalezionej zawierający jej szczegółowy opis (cechy charakterystyczne, znaki szczególne), określenie miejsca zagubienia, 3. Dowód osobisty (przy odbiorze rzeczy znalezionej), 4. Zapytanie osoby poszukującej swojej rzeczy na temat rzeczy znalezionych na terenie Gminy Kraków. |
|
Czas realizacji |
1. Termin do podjęcia rzeczy znalezionych wynosi 1 rok i należy go liczyć od dnia doręczenia wezwania osobie uprawnionej do odbioru, |
|
Opłaty |
Postępowanie nie podlega opłatom |
|
Tryb odwoławczy |
Nie dotyczy. |
|
Rezultat realizacji usługi |
Wydanie rzeczy znalezionej/udzielenia informacji na temat rzeczy znalezionej |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Przyjęcie wniosku/zapytania 2. Weryfikacja wniosku/zapytania 3. Wydanie rzeczy znalezionej/udzielenie informacji. |
|
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe | Przyjmowanie i wydawanie rzeczy znalezionych oraz udzielanie informacji na temat rzeczy znalezionych na terenie Gminy |
Przyjmowanie i wydawanie rzeczy znalezionych oraz udzielanie informacji na temat rzeczy znalezionych na terenie GminyUsługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o przyjęcie, wydanie rzeczy znalezionej oraz udzielenia informacji na temat rzeczy znalezionej na terenie Gminy. |