- ${title}
Organ właściwy do realizacji usługi |
Minister Spraw Wewnętrznych |
|
Kogo dotyczy |
Organy porządku i bezpieczeństwa publicznego wskazane w art. 66 ust. 3 ustawy o dowodach osobistych, którym dane z Rejestru Dowodów Osobistych są niezbędne do realizacji zadań określonych w ustawach szczególnych |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
Nie później niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku |
|
Opłaty |
Nie dotyczy |
|
Tryb odwoławczy |
Od decyzji administracyjnej Ministra SW rozstrzygającej o przyznaniu, bądź odmowie przyznania dostępu on-line do Rejestru Dowodów Osobistych, składa się, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, wniosek o ponowne rozpatrzenie |
|
Rezultat realizacji usługi |
Udostępnianie danych gromadzonych w Rejestrze Dowodów Osobistych za pomocą urządzeń teletransmisji danych lub decyzja administracyjna o odmowie przyznania tego dostępu |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Złożenie wniosku do Ministra SW 2. Zaopiniowanie wniosku pod względem formalno-prawnym oraz pod kątem spełniania warunków technicznych 3. W przypadku stwierdzenia braków wezwanie strony do ich uzupełnienia 4. Wydanie decyzji administracyjnej przyznającej dostęp do Rejestru Dowodów Osobistych w trybie pełnej teletransmisji danych lub decyzji o odmowie przyznania dostępu 5 Uzyskiwanie wglądu on-line do danych z Rejestru Dowodów Osobistych |
|
Poziom dostępności usługi | Interakcja dwukierunkowa | |
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe | Udostępnienie danych |