- ${title}
Uzgodnienie lokalizacji urządzenia na nieruchomości gminnejUzgodnienie lokalizacji urządzenia na nieruchomości gminnej |
Organ właściwy do realizacji usługi |
właściwy organ administracji publicznej |
|
Kogo dotyczy |
Osób fizycznych lub podmiotów gospodarczych chcących umieścić urządzenie na nieruchomości gminnej |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
14 dni od otrzymania wniosku |
|
Opłaty |
• przy zajęciu chodników, placów, zatok postojowych, ścieżek rowerowych – 3,00 zł netto, • przy zajęciu terenów zielonych , pobocza i innych – 2,00 zł netto • budowle podziemne liniowe (sieci i przyłącza)- za każdy m2 powierzchni terenu zajętego przez urządzenie sieciowe (iloczyn długości i szerokości urządzenia – w przypadku urządzeń o szerokości od 0 -0,5 przyjmuje się 0,5 m włącznie, powyżej 0,5 przyjmuje się szerokość 1m) + powierzchnia urządzeń towarzyszących zajętego gruntu – opłata roczna – 5,00 zł netto, • studnie kanalizacyjne teletechniczne, wodociągowe, sanitarne, gazowe, ciepłownictwa – za każdy rozpoczęty m2 rzutu poziomego studni – opłata roczna – 100 zł netto, • urządzenia naziemne typu szafki za każdy rozpoczęty m2 powierzchni poziomego rzutu szafki – opłata roczna – 50,00 zł netto. |
|
Tryb odwoławczy |
Odwołanie wnosi się do Urzędu Miasta w terminie 14 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia. |
|
Rezultat realizacji usługi |
Uzgodnienie lokalizacji urządzenia na nieruchomości gminnej |
|
Etapy realizacji usługi |
Złożenie wniosku, otrzymanie odpowiedzi |
|
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe |
|
|
Podobne usługi |
Uzgodnienie lokalizacji urządzenia na nieruchomości gminnejUzgodnienie lokalizacji urządzenia na nieruchomości gminnej |