- ${title}
Zaświadczenie o wpisie/zmianie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomościUzyskanie wpisu/zmiany wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Wójt, burmistrz lub prezydent miasta |
|
Kogo dotyczy |
Przedsiębiorcy |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
Do 7 dni |
|
Opłaty |
Opłata skarbowa: a) za uzyskanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wynosi 50,00 zł. b) za zmianę wpisu wynosi 25,00 zł c) od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii wynosi 17,00 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej). |
|
Tryb odwoławczy |
Od wydanej decyzji odmownej służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia (art. 17 pkt 1, art. 127 §1 i §2 oraz art. 129 §1 i §2 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego. |
|
Rezultat realizacji usługi |
Wpis/zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
|
Etapy realizacji usługi |
1) Przyjęcie wniosku wraz z załącznikami. 2) Weryfikacja przedstawionej dokumentacji. 3) Wydanie zaświadczenia. |
|
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe |
|
Zaświadczenie o wpisie/zmianie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomościUzyskanie wpisu/zmiany wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |