- ${title}
- Sprawozdanie (częściowe/końcowe) z wykonania zadania publicznego
- Roczne uproszczone sprawozdanie merytoryczne z działalności organizacji pożytku publicznego
- Zgłoszenie przez bezrobotnego podjęcia działalności gospodarczej
- Wypłata świadczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy
- Informacja o Radzie Pracowników
- Wydanie zaświadczenia przez Powiatowy Urząd Pracy
- Oferta na realizację zadania publicznego
- Wykreślenie z ewidencji osób bezrobotnych
- Refundacja kosztów przejazdu
- Ankieta rekrutacyjna do projektu Opolskie kadry rynku pracy
- Wydanie dla bezrobotnego zaświadczenia do ubiegania się o świadczenie przedemerytalne
- Przelew świadczenia na konto bezrobotnego
- Roczne sprawozdanie merytoryczne z działalności organizacji pożytku publicznego
- Nabór pracownika
- Rejestracja osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy
- Zgłoszenie przez bezrobotnego podjęcia zatrudnienia lub innej pracy
- Zawarcie umowy o zorganizowanie stażu
Organ właściwy do realizacji usługi |
Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej |
|
Kogo dotyczy |
Zadania publiczne, których sfera określona została w art. 4 ustawy o działalności pożytku publicznego mogą być realizowane przez organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na zasadach określonych w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do organów administracji publicznej. Po zakończeniu zadania podmioty obowiązane są złożyć sprawozdanie z jego realizacji. |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
Należy wpisać konkretny termin realizacji usługi. Jeżeli przepis prawa nie określa w jakim terminie ma być załatwiona dana sprawa, to stosuje się zazwyczaj terminy określone w kpa tj.: • niezwłocznie, • nie później niż w ciągu miesiąca od dnia wszczęcia sprawy. |
|
Opłaty |
Nie dotyczy. |
|
Tryb odwoławczy |
Nie dotyczy |
|
Rezultat realizacji usługi |
Możliwość elektronicznego złożenia sprawozdania (częściowego/końcowego) z realizacji zadania publicznego |
|
Etapy realizacji usługi |
Opis przebiegu realizacji usługi, wskazujący na poszczególne etapy procesu, uwzględniający interakcję pomiędzy klientem a organem oraz komunikację pomiędzy organami publicznymi w ramach tej usługi. |
|
Poziom dostępności usługi | Informacja | |
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe | Sprawozdanie (częściowe/końcowe) z wykonania zadania publicznego; wspieranie; powierzanie; otwarty konkurs ofert. |