- ${title}
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych w zabytku
- Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych
- Zamontowanie odbojnika (ogranicznika) przy grobie
- Sprzeciw od wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej za przejazd autostradą
- Wpis do rejestru podmiotów wykonujących zawodową działalność lobbingową
- Lokalny System Informacji Prawnej
- Ankieta dotycząca badania wymagań i stopnia zadowolenia klienta Państwowej Inspekcji Sanitarnej (PIS) województwa opolskiego
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
- Odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej
- Korespondencja do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dotycząca Programu dla przedsięwzięć w zakresie odnawialnych źródeł energii i obiektów wysokosprawnej kogeneracji
- Zgłoszenie obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej
- Historia szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych
- Informacja o liczbie uzyskanych tusz wołowych
- Wydanie zezwolenia na zamianę grobu ziemnego na grób murowany
- Zmiana wpisu do rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
- Opiniowanie regulaminów utrzymania czystości i porządku na terenie gmin
- Opłata prolongacyjna za grób/niszę urnową
- Wydawanie pozwoleń na wykonywanie rybołówstwa rekreacyjnego dla organizatora zawodów sportowych
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego - stary wzór
- SkargaTaxi
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego
- Złożenie wniosku o przyznanie środków z Funduszu Sołeckiego
- Wydawanie zaświadczeń dot. świadczeń zabezpieczenia społecznego
- Wpis do rejestru rzeczoznawców
- Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych sformalizowanych zamkniętych
- Wypis z ewidencji klubów sportowych
- Pismo w sprawach dotyczących przedmiotów własności przemysłowej
- Informacja o osobach objętych zakazem wstępu na imprezę masową
- Sprawozdawczość finansowa jednostek sektora finansów publicznych
- Zawiadomienie strony postępowania o zmianie adresu
- Wydanie kopii dokumentów z archiwum zakładowego
- Złożenie wniosku do projektu budżetu gminy/powiatu
- Wyjaśnienie niezgodności danych gromadzonych i przetwarznaych przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny
- Wydanie pozwolenia na poszukiwanie zabytków
- Przekazywanie danych aktualizacyjnych do WBD/TBD PESEL
- Świadczenia dotyczące stypendium lub zapomogi
- Informacja o liczbie uzyskanych tusz wieprzowych
- Wykreślenie z rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
- Przesłanie dokumentów do wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego lub właściwego organu wydającego prawa jazdy lub pozwolenia
- Zawiadomienia o zawieszeniu działalności na rzecz spółek lub trustów
- Sporządzenie sprawozdania z kontroli zarządczej
- Zaświadczenie o braku założonej księgi wieczystej
- Skargi, wnioski, zapytania do urzędu
- Rozliczenie inwestycji finansowanej ze środków budżetu państwa
- Weryfikacja statusu sprawy
- Wydanie zaświadczenia o wpisach w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego
- Uzyskanie odszkodowania dotyczącego szkód w pojazdach oraz szkód osobowych związanych z utrzymaniem dróg
- Umorzenie, odroczenie terminu zapłaty, rozłożenie na raty należności pieniężnych - opłat czynszowych
- Przekazanie informacji do Narodowego Centrum Badań Rozwoju
- Aktualizacja danych w jednostce centralnej EURODAC
- Wydawanie opinii plastycznych przez Zespół do spraw Estetyki Miasta Płock
- Przystąpienie do postępowania odwoławczego do Krajowej Izby Odwoławczej
- Zgłoszenie adresu email w systemie powiadamiania konsultacji społecznych
- Zgoda na doręczanie pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej
- Wydanie zaleceń konserwatorskich
- Przekazywanie materiałów promocyjno-informacyjnych
- Wydanie pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych w otoczeniu zabytku
- Rejestracja, zmiana lub wykreślenie z Rejestru Dostawców leśnego materiału rozmnożeniowego
- Kontrola legalności aktów prawnych organów jednostek samorządu terytorialnego
- Udzielenie patentu na wynalazek
- Zawiadomienie o zawieszeniu działalności w zakresie walut wirtualnych
- Zezwolenie na eksploatację urządzenia objętego dozorem technicznym
- Zaświadczenia o stanie majątkowym
- Patronat Honorowy Marszałka Województwa Lubelskiego lub jego członkostwa w Komitecie Honorowym
- Organizacja przyjmowania, rejestrowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Wojewódzkim
- Korespondencja do Krajowej Izby Odwoławczej dotycząca spraw odwoławczych
- Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
- Uzyskanie dotacji z budżetu Powiatu przez spółki wodne na bieżące utrzymanie urządzeń melioracji wodnych
- Wpis do rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
- Udzielenie dotacji z budżetu gminy/powiatu
- Krakowska Karta Rodzinna 3+
- Zmiana adresu do korespondencji lub zamieszkania
- Zaświadczenie potwierdzające spełnienie przez dany lokal wymagań lokalu samodzielnego
- Wpis do rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
- Wydanie pozwolenia na podział zabytku nieruchomego albo zmianę przeznaczenia lub sposobu korzystania z zabytku wpisanego do rejestru zabytków
- Udzielenie prawa z rejestracji na wzór przemysłowy
- Sprawozdawczość w zakresie operacji finansowych
- Udostępnianie akt sprawy on-line
- Przekazywanie danych do informacji o stanie mienia komunalnego
- Uregulowanie stanu prawnego grobu/niszy urnowej
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie prac pielęgnacyjnych przy zabytkach
- Udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych Systemu Powiadamiania Ratunkowego
- Wielkopolska Karta Rodziny
- Informacja o liczbie uzyskanych tusz wieprzowych
- Rejestracja danych w systemie powiadamiania mieszkańców
- Praktyki studenckie lub wolontariat
- Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej
- Skarga na brak dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Informacja o spełnianiu obowiązku szkolnego
- Sprawozdanie z wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa dla spółek wodnych i związków spółek wodnych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie wód i urządzeń melioracji wodnych
- Przekaz informacji z Ośrodków Szkolenia Kierowców (OSK) do starosty
- Wyrażenie zgody na wykorzystanie herbu/ flagi Województwa Małopolskiego
- Skarga do wojewódzkiego sądu administracyjnego na decyzję lub postanowienie wydane przez organ administracji publicznej
- Przywrócenie terminu do wniesienia odwołania lub zażalenia
- Zaświadczenia z Archiwum Państwowego
- Wydanie pozwolenia na umieszczenie na zabytku wpisanym do rejestru zabytków urządzeń technicznych, tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych oraz napisów
- Rozłożenie opłaty prolongacyjnej za grób/niszę urnową
- Wykreślenie z rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
- Zawiadomienie o przeprowadzonej kontroli okresowej obiektu wielkopowierzchniowego dla których właściwym organem nadzoru budowlanego jest wojewódzki inspektor nadzoru budowlanego
- Odwołania i zażalenia
- Wydanie pozwolenia na przemieszczenie zabytku nieruchomego
- Przyznanie prawa do świadczenia rodzicielskiego
- Zgłoszenie informacji o miejscu, rodzaju i zakresie prowadzonej działalności powodującej zagrożenie dla zdrowia lub życia pracowników
- System powiadamiania SMS i E-Mail dla Miasta Podkowa Leśna
- Wniosek o konto na platformie eUrząd (osoby fizyczne)
- Wpis zastawu skarbowego
- Postawienie, remont, wymiana lub ponowny montaż nagrobka na grobie ziemnym
- Sprawozdawczość jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych za 4 kwartał
- Odpis z dokumentacji osobowo-płacowej
- Ankieta satysfakcji klienta w działalności laboratoryjnej (klient zewnętrzny instytucjonalny)
- Przebieg ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów
- Dofinansowanie do budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej
- Dofinansowanie w projekcie: Własność intelektualna w Twojej firmie
- Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów
- Wyłączenie spod egzekucji składników majątkowych osób trzecich
- Pełnomocnictwo rodzajowe do korzystania z informacji o zobowiązaniach zamieszczonych na PLIP dla osób fizycznych
- Przyznanie prawa do specjalnego zasiłku opiekuńczego
- Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, kserokopii dokumentów byłym pracownikom zlikwidowanych przedsiębiorstw państwowych, dla których organem założycielskim byli wojewodowie
- Wydanie pozwolenia na przeniesienie zabytku ruchomego
- Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych niesformalizowanych
- Przyznanie nagrody dla osób wyróżniających się w działalności pomocy społecznej
- Zaświadczenie o zdarzeniu (odnośnie okoliczności szkody pożarowej) i działaniach przeprowadzonych przez funkcjonariuszy straży pożarnej
- Nadanie odznaki lub medalu honorowego za zasługi dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego
- Zgłoszenie do kontroli jakośći handlowej artykułów rolno-spożywczych przywożonych z zagranicy
- Przesyłanie dokumentów wewnętrznych między jednostkami administracji
- Sprawozdawczość jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych za 1-3 kwartał
- Rozliczenie i przekazanie dofinansowania do budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej
- Rozpatrywanie odwołań od decyzji starostów w sprawach świadczeń z tytułu bezrobocia
- Remont lub wymiana nawierzchni grobu murowanego
- Przeprowadzenie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego
- Oświadczenie strony o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania od decyzji
- Projekty cenników i regulaminów operatorów o znaczącej pozycji rynkowej
- Przesyłanie elektronicznych aktów normatywnych do RCL
- Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych sformalizowanych otwartych
- Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Zmiany w budżecie
- Udostępnienie zdjęć będących w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Żninie w celach niekomercyjnych.
- Zwrot błędnie przekazanych wydatków i dochodów budżetowych
- Ankieta satysfakcji klienta w działalności laboratoryjnej (klient zewnętrzny indywidualny)
- Dostęp do systemu teleinformatycznego
- Zgoda na przemieszczenie świń
- Dotacja dla jednostki samorządu terytorialnego na zadania związane z usuwaniem skutków klęski żywiołowej
- Zmiana lub wyrejestrowanie danych w systemie powiadamiania mieszkańców
- Zaświadczenie potwierdzające powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu
- Zamieszczenie informacji w Newsletterze Starostwa Powiatowego
- Ustalenie terminu spotkania z właściwym organem państwowym
- Ankieta satysfakcji klienta w działalności laboratoryjnej (klient wewnętrzny)
- Zgłoszenie wywozu świeżych owoców i warzyw do krajów trzecich
- Zwolnienie podmiotu z obowiązku znakowania jaj kierowanych do przemysłu spożywczego z miejsca produkcji
- Złożenie wniosku o zmianę budżetu gminy/powiatu
- Wydanie gadżetów promocyjnych
- Zmiana wpisu do rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
- Anulowanie ustalonego terminu egzaminu na prawo jazdy
- Odpowiedzi na pisma - ZUS, KRUS, Komornicy sądowi
- Kontrola legalności aktów prawnych organów jednostek samorządu terytorialnego, organów Izby Rolniczej oraz Rady Nadzorczej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
- Prowadzenie BIP przez Miejskie Jednostki Organizacyjne Miasta Krakowa
- Informacja o posiadanej książce w zbiorach Biblioteki Publicznej
- Opinie w zakresie kwalifikacji dokumentacji
- Dodatkowe zajęcie gruntu przy grobie
- Dane kontaktowe do powiadomień o terminie uiszczenia opłat za przedłużenie ochrony praw własności wyłącznych
- Przekazanie informacji o udostępnionym przez podmiot publiczny adresie Elektronicznej Skrzynki Podawczej
- Zmiana danych podlegających wpisowi do rejestru tłumaczy polskiego języka migowego, systemu językowo-migowego i sposobu komunikowania się osób głuchoniemych
- Pismo w sprawie projektów realizowanych w AGH
- Dostęp do elektronicznej kartoteki
- Udostępnianie informacji publicznej na wniosek - stary wzór
- Udzielenie prawa ochronnego na wzór użytkowy
- Sprawozdawczość budżetowa jednostek sektora finansów publicznych
- Zezwolenie na ekshumację i przewiezienie zwłok / szczątków ludzkich
- Zgłoszenie projektu do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego
- Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta
- Rejestracja, zmiana danych lub wykreślenie Leśnego Materiału Podstawowego z Krajowego Rejestru
Zmiany w budżecieWniosek o zmiany w budżecie składany jest przez jednostki podległe prezydentowi miasta Siedlce. Prezydent podejmuje decyzję w sprawie uznania bądź odrzucenia wnioskowanych zmian. Wzór wniosku został opracowany przez Wydział Finansowy Urzędu Miasta Siedlce oraz zatwierdzony zarządzaniem Prezydenta Miasta Siedlce. Jest to usługa lokalna, dotyczy lokalnych podmiotów (szkoły, przedszkola i inne) |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Właściwy podmiot administracji publicznej |
|
Kogo dotyczy |
Jednostek podległych prezydentowi miasta Siedlce (przedszkola, szkoły gimnazja, biblioteki a także spółki miejskie) |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
14 dni |
|
Opłaty |
brak opłat |
|
Tryb odwoławczy |
nie dotyczy |
|
Rezultat realizacji usługi |
Rozpatrzenie wniosku i wydanie decyzji. |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Przyjęcie wniosku; 2. Weryfikacja wniosku 3. Wydanie decyzji. |
|
Poziom uwierzytelniania | Niewymagany | |
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe | Zmiany w budżecie |
Zmiany w budżecieWniosek o zmiany w budżecie składany jest przez jednostki podległe prezydentowi miasta Siedlce. Prezydent podejmuje decyzję w sprawie uznania bądź odrzucenia wnioskowanych zmian. Wzór wniosku został opracowany przez Wydział Finansowy Urzędu Miasta Siedlce oraz zatwierdzony zarządzaniem Prezydenta Miasta Siedlce. Jest to usługa lokalna, dotyczy lokalnych podmiotów (szkoły, przedszkola i inne) |