- ${title}
Aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynkówUsługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o zmiany danych objętych ewidencją gruntów i budynków |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Właściwy organ administracji publicznej |
|
Kogo dotyczy |
Właściciela bądź władającego wykazanego w ewidencji gruntów i budynków |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
Do 1 miesiąca, w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej do 2 miesięcy |
|
Opłaty |
Opłata skarbowa w wysokości 17 zł. - za pełnomocnictwo (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej) |
|
Tryb odwoławczy |
Odmowa wprowadzenia zmiany do ewidencji gruntów i budynków następuje w drodze decyzji. Od decyzji o odmowie wprowadzenia zmiany do ewidencji gruntów i budynków stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego za pośrednictwem Starosty w terminie 14 dni od dnia jego doręczenia |
|
Rezultat realizacji usługi |
Zmiana danych objętych ewidencją gruntów lub budynków |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Wysłanie wniosku, 2. Weryfikacja wniosku, 3. Dokonanie zmiany danych objętych ewidencją gruntów lub budynków |
|
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe | Aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków |
Aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynkówUsługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o zmiany danych objętych ewidencją gruntów i budynków |