- ${title}
- Dokonanie wpisu zmiany Uprawnionego w rejestrze prowadzonym przez Urząd Patentowy RP
- Nagroda „Białej Lilii” za wybitny wkład w rozwój i promocję Miasta Ełku
- Skarga na brak dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Udostępnianie informacji publicznej
- Założenie i udostępnienie indywidualnego konta w Systemie E-BOK ZGM TBS Sp. z o.o. w Częstochowie
- Przyznanie dotacji podmiotowej z budżetu państwa oraz dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa dla związków spółek wodnych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie wód i urządzeń melioracji wodnych szczegółowych
- Odwołania i zażalenia w trybie postępowania podatkowego
- Wydanie dowodu pierwszeństwa dla znaku towarowego, wynalazku, wzoru użytkowego i wzoru przemysłowego
- Praktyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Lublinie
- Przedłożenie rozliczenia do umowy cywilno-prawnej
- Ustalenie powstania obowiązku uiszczenia opłaty dodatkowej z tytułu parkowania w Strefie Płatnego Parkowania w Łodzi (SPP)
- Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za poprzedni rok
- Rozłożenie opłaty prolongacyjnej za grób/niszę urnową
- Zamówienie na pobranie próbek i wykonanie analizy fizykochemicznej lub wykonanie pomiarów
- Informacja o pozyskanym sprzęcie przez jednostkę ochrony przeciwpożarowej
- Wydanie orzeczenia lub opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju (WWR)
- Lista osób, które ukończyły kurs ADR początkowy/doskonalący
- Edukacja zdrowotna. Udzielenie informacji w zakresie działań edukacyjnych.
- Ponaglenie związane z niezałatwieniem sprawy w terminie lub przewlekłym prowadzeniem postępowania przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego
- Wydawanie zaświadczeń, informacji i opinii z obszaru ochrony środowiska
- System powiadamiania SMS i E-Mail dla Miasta Podkowa Leśna
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego
- Opinia sanitarna o warunkach bezpieczeństwa i higieny dla placówki opiekuńczo-wychowawczej
- Prowadzenie BIP przez Miejskie Jednostki Organizacyjne Miasta Krakowa
- Dokonanie wpisu informacji o udzielonej licencji w rejestrze prowadzonym przez Urząd Patentowy RP
- Walidacja patentu europejskiego
- Zgłoszenie kandydatury do konkursu „MÓJ DOM NA MEDAL”
- Aktywacja dostępu do danych zgromadzonych w bazie urzędu
- Wydanie zaświadczenia o udziale w działaniach ratowniczo‑gaśniczych
- Udostępnianie danych osobowych - Centrum Usług Wspólnych I w Radomiu
- Informacja o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Potwierdzanie udziału członków OSP w szkoleniach i działaniach ratowniczo-gaśniczych
- Świadczenia dotyczące stypendium lub zapomogi
- Zgłoszenie rozpoczęcia/prowadzenia/zaprzestania działalności gospodarczej w zakresie produkcji, obrotu, konfekcjonowania, składowania
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń i zgłoszenie do szkoleń strażaków OSP
- Dokonanie wpisu informacji o zastawie cywilnym/rejestrowym w rejestrze prowadzonym przez Urząd Patentowy RP
- Ankieta dotycząca współpracy zagranicznej wielkopolskich jednostek samorządu terytorialnego
- Garwolińska Karta Seniora
- Wydanie wyciągu z rejestru prowadzonego przez Urząd Patentowy RP
- Zgłoszenie przekazania informacji o rozpoczęciu lub zaprzestaniu prowadzenia działalności w zakresie obrotu świeżymi owocami i warzywami objętymi normami handlowymi oraz o ilości owoców i warzyw wprowadzonych do obrotu
- Odpowiedź na postanowienie w sprawie wykazu towarów i usług
- Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Udzielenie prawa ochronnego na znak towarowy
- Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej
- Udzielanie przez Prezydenta Miasta Krakowa wsparcia (patronat honorowy, członkostwo w komitecie honorowym lub partnerstwo Miasta Krakowa) przedsięwzięciom i wydarzeniom
- Wydanie decyzji dotyczącej zmiany terminu zakończenia badań archeologicznych
- Informacja o spełnianiu obowiązku szkolnego
- Zarządzanie uprawnieniami administratora JST Systemu SOW
- Publikacja informacji o zgłoszeniu wynalazku / wzoru użytkowego w terminie wcześniejszym
- Wniosek o wydanie decyzji stwierdzającej nabycie z mocy prawa własności nieruchomości przez kościelną lub wyznaniową osobę prawną
- Zgoda na przemieszczenie świń
- Wyrażenie zgody na wykorzystanie loga jednostki samorządu terytorialnego
- Sprzeciw wobec zgłoszenia znaku towarowego
- Zostań policjantem
- Wydanie biletu specjalnego - komunikacja miejska w Aleksandrowie Łódzkim
- Wydawanie i cofanie zezwoleń na prowadzenie placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych
- Dokonanie oceny jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych w związku z realizacją przedsięwzięcia przy udziale kredytu z linii Nowych Technologii NT
- Udostępnianie danych osobowych - Centrum Usług Wspólnych II w Płocku
- Opłata prolongacyjna za grób/niszę urnową
- Rodzina na 5+ dla Zabrza
- Wprowadzanie do podziału bojowego/wycofywanie z podziału bojowego sprzętu OSP
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego - stary wzór
- Dokonanie oceny jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
- Zgłoszenie przeprowadzenia kontroli seryjnej wstępnej
- Zgłoszenie interwencji do inspekcji sanitarnej
- Uznanie obiektu przyrodniczego za pomnik przyrody
- Aktywacja/dezaktywacja konta oraz aktualizacja danych na portalu eUrząd
- Przedłużenie prawa ochronnego na znak towarowy dla wskazanych towarów
- Wyrażenie lub odwołanie zgody na doręczenie korespondencji przez PUEUP
- Włączenie ruchomości do wojewódzkiej ewidencji zabytków
- Zawiadomienie o podjęciu działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
- Ełcka Karta Seniora
- Zgłoszenie jednostki specjalistycznego poradnictwa do wojewódzkiego rejestru jednostek specjalistycznego poradnictwa oraz zgłoszenie zmian danych w tym rejestrze
- Edukacja zdrowotna. Deklaracja przystąpienia do programu, akcji, kampanii.
- Uregulowanie stanu prawnego grobu/niszy urnowej
- Informacja o pozyskanym sprzęcie przez jednostkę ochrony przeciwpożarowej
- Zaświadczenie o braku założonej księgi wieczystej
- Złóż wniosek o zakup preferencyjny węgla w sprzedaży końcowej
- Przeprowadzenie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego
- Weryfikacja statusu sprawy
- Udostępnianie danych osobowych - Centrum Usług Wspólnych II w Płocku
- Nadzór nad działaniami geodety uprawnionego lub przedsiębiorcy w zakresie przestrzegania przepisów w dziedzinie geodezji i kartografii
- Warszawski bon żłobkowy
Przeprowadzenie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanegoPrzeprowadzenie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Rada Doskonałości Naukowej |
|
Kogo dotyczy |
Osoby ubiegające się o nadanie stopnia doktora habilitowanego |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
4 tygodnie |
|
Opłaty |
Brak opłat. |
|
Tryb odwoławczy |
Brak |
|
Rezultat realizacji usługi |
Przekazanie wniosku do wskazanego podmiotu habilitującego albo wyznaczenie innego podmiotu uprawnionego do przeprowadzenia postępowania. |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Ocena formalna złożonego wniosku. 2. Przekazanie wniosku do wyznaczonego podmiotu habilitującego albo wezwanie wnioskodawcy do uzupełnienia braków formalnych podania. 3. Wyznaczenie innego uprawnionego podmiotu do przeprowadzenia postępowania oraz przekazanie do tego podmiotu wniosku w przypadku, gdy podmiot wnioskowany odmówił wyrażenia zgodny na przeprowadzenie postępowania. |
|
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe |
|
Przeprowadzenie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanegoPrzeprowadzenie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego |