- ${title}
- Opinie sanitarne odnośnie przydatności do użytkowania pozostałych obiektów: apteki lub hurtownie farmaceutyczne
- Wpis do ewidencji, mogących prowadzić pracownię psychologiczną, jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej, jednostek organizacyjnych służb podległych lub nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych lub zakładów opieki zdrowotnej nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych oraz jednostek sektora finansów publicznych
- Wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne
- Wpis do ewidencji lekarzy uprawnionych do przeprowadzenia badań w celu ustalenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami
- Wnioskowanie o wolontariat, staż lub praktykę
- Skarga do pełnomocnika do spraw Praw Pacjenta
- Wpis do rejestru tłumaczy sposobu komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN)
- Wpis do rejestru tłumaczy polskiego języka migowego (PJM) oraz systemu językowo-migowego (SJM)
- Wydawanie decyzji o spełnieniu szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą w ramach praktyki zawodowej
- Wydawanie opinii o spełnieniu wymagań sanitarno-lokalowych przez klub dziecięcy
- Wydawanie decyzji o spełnieniu szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą w ramach podmiotu leczniczego
Wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo MedyczneUsługa umożliwia złożenie do wojewody wniosku o wpis jednostki do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne. |
Organ właściwy do realizacji usługi |
Właściwy wojewoda |
|
Kogo dotyczy |
Społecznych organizacji ratowniczych które, w ramach swoich zadań ustawowych lub statutowych, są obowiązane do niesienia pomocy osobom w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego. |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
30 dni |
|
Opłaty |
10 zł – opłata skarbowa |
|
Tryb odwoławczy |
Odwołanie należy złozyc do Ministra Zdrowia za pośrednictwem właściwego wojewody w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji |
|
Rezultat realizacji usługi |
Rozpatrzenie wniosku i wydanie decyzji. |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Przyjęcie wniosku 2. Weryfikacja wniosku 3. Wydanie decyzji. |
|
Poziom uwierzytelniania | Niewymagany | |
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe | Wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne |
Wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo MedyczneUsługa umożliwia złożenie do wojewody wniosku o wpis jednostki do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne. |