- ${title}
- Dofinansowanie w ramach I osi priorytetowej POPC, Działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”
- IR-1 Informacja o gruntach - Ministerstwo Finansów
- Wnioskowanie o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego
- Udostępnianie informacji publicznej
- Sprawdzenie danych zawartych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców i usunięcie niezgodności w przypadku ich wystąpienia
- Informacja zbiorcza o wysokości środków funduszu sołeckiego w gminach oraz o wysokości kwoty bazowej (Kb) w poszczególnych gminach przekazywanej przez wojewodę ministrowi właściwemu do spraw administracji publicznej w roku poprzedzającym rok budżetowy
- Informacja o Radzie Pracowników
- Zawiadomienie o zmianie lub odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej w postaci papierowej (OPL-1P)
- Potwierdzenie przebiegu nauczania w szkole, która została zlikwidowana
- Wydanie zezwolenia na realizację przewozu kabotażowego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osób
- Udzielenie pełnomocnictwa do doręczeń (PPD-1)
- Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za poprzedni rok
- Zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego - formularz do samodzielnego uzupełnienia
- Zawiadomienie o odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej (OPL-1)
- Wykreślenie z rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
- Udostępnianie z Rejestru Dowodów Osobistych dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
- Zmiana wpisu do rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
- Informacja o prognozowanych przychodach firmy audytorskiej dla Komisji Nadzoru Audytowego (KNA-INF)
- Roczne sprawozdanie merytoryczne z działalności organizacji pożytku publicznego
- DR-1 Deklaracja na podatek rolny - Ministerstwo Finansów
- Ustalenie numeru porządkowego budynku
- IN-1 Informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych - Ministerstwo Finansów
- ORD-WS Wydanie podatkowej interpretacji indywidualnej na wniosek złożony przez dwóch lub więcej zainteresowanych
- Udzielenie pełnomocnictwa szczególnego (PPS-1)
- Ustanowienie pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej w postaci papierowej (UPL-1P)
- SF1 Sprawozdanie finansowe o źródłach pozyskanych funduszy na cele inicjatywy ustawodawczej wykonywanej przez obywateli.
- Wpis do rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
- Sprawozdanie dla podmiotów użytkujących systemy ochrony przeciwpożarowej i gaśnice zawierające halony i przeznaczone do zastosowań krytycznych będące na wyposażeniu jednostek organizacyjnych Sił Zbrojnych RP
- Złożenie przez emitenta oświadczenia o dochowaniu należytej staranności w poinformowaniu podmiotów powiązanych o warunkach zwolnienia z podatku dochodowego (WH-EM)
- Zawiadomienie o zmianie / odwołaniu / wypowiedzeniu pełnomocnictwa szczególnego (OPS-1)
- Przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego
- Wniosek o zasiłek powodziowy w kwocie do 2 tys. zł
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
- Informacja o wysokości środków (funduszu sołeckiego) przypadających na dane sołectwa oraz o wysokości kwoty bazowej (Kb) przekazywanej właściwemu wojewodzie przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) w roku poprzedzającym rok budżetowy
- Przekazanie informacji o udostępnionym przez podmiot publiczny adresie Elektronicznej Skrzynki Podawczej
- Ustanowienie pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej (UPL-1)
- Składanie informacji o zmianach zasobów złoża kopaliny
- Rekompensata utraconych dochodów gmin (zwolnienia ZPCH i ZAZ)
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie jednostkowym
- Wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia
- Wydanie zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
- Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
- Wydanie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na przewóz osób lub przewóz rzeczy (w zakresie krajowego transportu drogowego) oraz udzielenie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego oraz licencji wspólnotowej w międzynarodowym transporcie drogowym (osób i rzeczy)
- Wstępne zapotrzebowanie na znaki akcyzy
- Program Współdziałania – KLUCZOWI PODATNICY – korespondencja z Szefem KAS
- ORD-IN Wydanie podatkowej interpretacji indywidualnej na wniosek zainteresowanego
- Roczne uproszczone sprawozdanie merytoryczne z działalności organizacji pożytku publicznego
- Wydanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym lub pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą
- Wpisanie na listę/skreślenie z listy rzeczoznawców do spraw podręczników
- Udzielenie informacji z Centralnego Rejestru Orzeczeń Dyscyplinarnych
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie ograniczonej teletransmisji danych
- Wypłacenie z budżetu państwa subwencji przysługującej partiom politycznym
- Zgoda na przemieszczenie świń
- Zezwolenie na odstępstwo od zakazów obowiązujących w parku narodowym
- Zamelduj się na pobyt stały lub czasowy
- DT-1 Deklaracja na podatek od środków transportowych
- IL-1 Informacja o lasach - Ministerstwo Finansów
- Udostępnienie informacji o środowisku i jego ochronie - usługa centralna
- Sprawozdanie (częściowe/końcowe) z wykonania zadania publicznego
- Złożenie oświadczenia o nieruchomościach oraz prawach majątkowych, które mogą być przedmiotem hipoteki przymusowej, i rzeczach ruchomych oraz zbywalnych prawach majątkowych, które mogą być przedmiotem zastawu skarbowego (ORD-HZ)
- Wydanie zaświadczenia, o którym mowa w art. 177 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Wpis na listę podmiotów uprawnionych do przeprowadzania badań oraz orzekania w celu sprawdzenia spełnienia wymagań zdrowotnych, fizycznych i psychicznych, niezbędnych do uzyskania licencji maszynisty oraz świadectwa maszynisty, a także zachowania ich ważności
- Zawiadomienie o zawieszeniu działalności w zakresie walut wirtualnych
- Zwrot z budżetu państwa części wydatków gmin wykonanych w ramach funduszu sołeckiego
- Udostępnianie danych z rejestru PESEL i rejestru mieszkańców za pomocą urządzeń teletransmisji danych
- Zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
- Karta Urządzenia oraz Karta Systemu Ochrony Przeciwpożarowej
- Składanie oświadczenia PIT-RPZ z funkcją wielopodpisu
- Oferta na realizację zadania publicznego
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego
- Zmiana wpisu do rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
- Wydanie wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- Wydanie/zmiana zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych w międzynarodowym transporcie drogowym do krajów spoza UE
- Zawiadomienie o zbyciu lub nabyciu pojazdu - usługa centralna
- Składanie oświadczenia PIT-PZ z funkcją wielopodpisu
- Zawiadomienie o zmianie / odwołaniu / wypowiedzeniu pełnomocnictwa do doręczeń (OPD-1)
- Wpis do rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
- ORD-M Złożenie oświadczenia małżonka podatnika o pozostawaniu z podatnikiem we wspólności majątkowej
- Udostępnienie danych INTRASTAT i EXTRASTAT
- Dotacje na zadania służące ochronie, zachowaniu i rozwojowi tożsamości kulturowej mniejszości narodowych i etnicznych oraz podtrzymaniu i rozwojowi języka regionalnego
- DN-1 Deklaracja na podatek od nieruchomości - Ministerstwo Finansów
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie pełnej teletransmisji danych
- Wykreślenie z rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
- Zawiadomienie kontrolowanego przez organ podatkowy o zamiarze wszczęcia kontroli podatkowej (ZAW-K)
- Zawiadomienia o zawieszeniu działalności na rzecz spółek lub trustów
- Odstępstwo dotyczące wprowadzania do obrotu produktów i urządzeń zawierających fluorowane gazy cieplarniane oraz odstępstwo dotyczące wyłączenia z wymogu w zakresie kontyngentów (wodorofluorowęglowodorów) wprowadzanych do obrotu, do użycia w szczególnych zastosowaniach lub szczególne kategorie produktów lub urządzeń
- ORD-OG Wydanie podatkowej interpretacji ogólnej na wniosek
- Zawarcie umowy lub udzielenie promesy zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości / użyczenia nieruchomości / najmu nieruchomości lub lokalu / użytkowania gruntów pokrytych wodami płynącymi / użyczenia gruntów pokrytych wodami płynącymi
- Wnioskowanie o wydanie decyzji określającej charakter gier hazardowych (WGH)
- Zawiadomienie o ukaraniu nauczyciela karą dyscyplinarną lub zawieszeniu nauczyciela w pełnieniu obowiązków lub innych zdarzeniach, o których informacje odnotowuje się w Centralnym Rejestrze Orzeczeń Dyscyplinarnych
- Udostępnianie danych z rejestru PESEL za pomocą urządzeń teletransmisji danych w drodze weryfikacji
- DL-1 Deklaracja na podatek leśny - Ministerstwo Finansów
Organ właściwy do realizacji usługi |
Minister Spraw Wewnętrznych (w zakresie rejestru PESEL), organ gminy (wójt, burmistrz, prezydent miasta – w zakresie rejestru mieszkańców) |
|
Kogo dotyczy |
1. Organy administracji publicznej, sądy, prokuratury 2. Policja, Straż Graniczna, Służba Więzienna, Służba Kontrwywiadu Wojskowego, Służba Wywiadu Wojskowego, Służba Celna, Żandarmeria Wojskowa, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencja Wywiadu, Biuro Ochrony Rządu, Centralne Biuro Antykorupcyjne, Szef Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych, straże gminne (miejskie). 3. Komornicy sądowi (w zakresie niezbędnym do prowadzenia postępowania egzekucyjnego) 4. Organy kontroli skarbowej i wywiadu skarbowego 5. Państwowe i komunalne jednostki organizacyjne oraz inne podmioty (w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych określonych w odrębnych przepisach) 6. Polski Czerwony Krzyżowi (w zakresie danych osób poszukiwanych) |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
Nie później niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku |
|
Opłaty |
Nie dotyczy |
|
Tryb odwoławczy |
1. Odwołanie od decyzji administracyjnej rozstrzygającej o przyznaniu, bądź odmowie przyznania dostępu on-line do rejestru mieszkańców, wydanej przez organ gminy składa się w terminie 14 dni do właściwego miejscowo wojewody za pośrednictwem organu, który wydał decyzję; 2. Od decyzji administracyjnej rozstrzygającej o przyznaniu, bądź odmowie przyznania dostępu on-line do rejestru PESEL, wydanej w I instancji przez Ministra Spraw Wewnętrznych składa się, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, wniosek o ponowne rozpatrzenie |
|
Rezultat realizacji usługi |
Udostępnianie danych gromadzonych w rejestrze PESEL lub rejestrze mieszkańców za pomocą urządzeń teletransmisji danych lub decyzja administracyjna o odmowie przyznania tego dostępu |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Złożenie wniosku do Ministra SW lub organu gminy 2. Zaopiniowanie wniosku pod względem formalno-prawnym oraz pod kątem spełniania warunków technicznych 3. W przypadku stwierdzenia braków wezwanie strony do ich uzupełnienia 4. Wydanie decyzji administracyjnej przyznającej dostęp do rejestru PESEL lub rejestru mieszkańców w trybie teletransmisji danych lub decyzji o odmowie przyznania dostępu 5 Uzyskiwanie wglądu on-line danych z rejestru PESEL lub rejestru mieszkańców |
|
Poziom dostępności usługi | Interakcja dwukierunkowa | |
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe | Udostępnianie danych |