- ${title}
- Nadawanie tytułu Honorowy Obywatel Miasta Opola
- Skarga na brak dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Zamontowanie odbojnika (ogranicznika) przy grobie
- Wstrzymanie wykonania decyzji/postanowienia
- Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków
- Wyjaśnienie wątpliwości co do treści decyzji organu administracji publicznej
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie ograniczonej teletransmisji danych
- Zbiórka publiczna
- Sprostowanie błędów i omyłek w decyzji/postanowieniu Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego
- Piaseczyńska Karta Dużej Rodziny
- Udzielenie dostępu do informacji o zobowiązaniach podmiotu zamieszczonych na PLIP dla osób prawnych
- Świadczenie usług tłumacza polskiego języka migowego (PJM), systemu językowo-migowego (SJM), sposobach komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN)
- Głosowanie w Budżecie Obywatelskim
- Wydanie opinii lub rekomendacji nt. działalności organizacji pozarządowej
- Przyznanie prawa do świadczenia rodzicielskiego
- Opłata prolongacyjna za grób/niszę urnową
- Aktywizacja zawodowa repatriantów
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich, badań konserwatorskich albo badań architektonicznych przy zabytku
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego - stary wzór
- SkargaTaxi
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego
- Uchylenie lub zmiana decyzji ostatecznej wydanej przez organ administracji publicznej
- Utworzenie konta użytkownika aplikacji eKRUS
- Prowadzenie BIP przez Miejskie Jednostki Organizacyjne Miasta Krakowa
- Deaktywacja konta na platformie eUrząd
- Zapytania o dane dłużnika
- Wydanie postanowienia opiniującego wniosek o wydanie książeczki żeglarskiej w zakresie istnienia przesłanek do odmowy wydania paszportu
- Dodatkowe zajęcie gruntu przy grobie
- Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
- Wydawanie wydawnictw promocyjnych
- Nadawanie tytułu Zasłużony Obywatel Miasta Opola
- Pełnomocnictwo rodzajowe do korzystania z informacji o zobowiązaniach podmiotu zamieszczonych na PLIP dla osób prawnych
- Wydanie zaświadczenia o nie toczeniu się postępowania uwłaszczeniowego
- Udostępnianie informacji publicznej na wniosek - stary wzór
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie pełnej teletransmisji danych
- Uregulowanie stanu prawnego grobu/niszy urnowej
- Piaseczyńska Karta Mieszkańca
- Zawieszenie postępowania administracyjnego prowadzonego przez organy administracji publicznej
- Skargi, wnioski, zapytania do urzędu
- Uzgadnianie zadań/ zakupów inwestycyjnych do realizacji w obszarze terytorialnym przejścia granicznego
- Wydanie zezwolenia na odstępstwo od zakazów w stosunku do gatunków roślin lub grzybów objętych ochroną
- Weryfikacja tożsamości Użytkownika Portalu Informacyjnego Sądu Okręgowego w Krakowie
- Wydawanie pozwolenia na wykonywanie rybołówstwa rekreacyjnego dla armatora statku
- Udostępnianie danych z rejestru PESEL za pomocą urządzeń teletransmisji danych w drodze weryfikacji
- Przekazanie informacji do Narodowego Centrum Badań Rozwoju
- Wydanie poświadczonego za zgodność odpisu, wyciągu, duplikatu lub kopii dokumentu
- Anulowanie wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej z tytułu parkowania w Strefie Płatnego Parkowania (SPP)
- Zgłoszenie się pełnomocnika strony do udziału w postępowaniu administracyjnym prowadzonym przez organ administracji publicznej
- Pozwolenia na broń
- Informowanie beneficjentów o zmianach ministerialnych wytycznych horyzontalnych w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
- Sprawdzenie danych zawartych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców i usunięcie niezgodności w przypadku ich wystąpienia
- Uchylenie lub zmiana decyzji ostatecznej wydanej przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego
- Aktualizacja informacji zawartych na stronach internetowych
- Wydanie zezwolenia na odstępstwo od zakazów w stosunku do gatunków zwierząt objętych ochroną
- Korespondencja między jednostkami adm. a WUOZ w Szczecinie
- Rozłożenie opłaty prolongacyjnej za grób/niszę urnową
- Pismo ogólne do Rzecznika Praw Obywatelskich
- Wniosek o konto na platformie eUrząd (dla osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej)
- Udostępnianie z Rejestru Dowodów Osobistych dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
- Nadawanie odznaki honorowej za zasługi dla Miasta Opola
- Wydanie postanowienia w sprawach prostujących dokumenty prawne własności, wydane przez byłe urzędy
- Przyjmowanie i wydawanie rzeczy znalezionych oraz udzielanie informacji na temat rzeczy znalezionych na terenie Gminy
- Udostępnianie danych z rejestru PESEL i rejestru mieszkańców za pomocą urządzeń teletransmisji danych
- Wznowienie postępowania administracyjnego w sprawie zakończonej decyzją lub postanowieniem organu administracji publicznej
- System powiadamiania SMS i E-Mail dla Miasta Podkowa Leśna
- Udostępnianie danych na platformie eUrząd innej osobie fizycznej
- Przekazanie informacji o nieprawidłowościach w handlu
- Postawienie, remont, wymiana lub ponowny montaż nagrobka na grobie ziemnym
- Wszczęcie procedury mediacji
- Stwierdzenie nieważności decyzji lub postanowienia organu administracji publicznej
- Krakowska Karta Rodzinna 3+
- Pozyskanie drewna w lasach
- Zgłaszanie propozycji tematów do prac Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego
- Przedłużenie umowy najmu mieszkania socjalnego
- Wyrażenie zgody na założenie, rozszerzenie cmentarza
- Wniosek o zasiłek powodziowy w kwocie do 2 tys. zł
- Dotacje na zadania służące ochronie, zachowaniu i rozwojowi tożsamości kulturowej mniejszości narodowych i etnicznych oraz podtrzymaniu i rozwojowi języka regionalnego
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie badań architektonicznych przy zabytku
- Przyznanie prawa do specjalnego zasiłku opiekuńczego
- Informacja o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Wyszukiwanie informacji i danych zawartych w materiałach archiwalnych, przetwarzania tych informacji i danych, sporządzania wyciągów, wypisów, odpisów albo odwzorowań wizualnych bądź dźwiękowych tych materiałów
- Wydanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych
- Uzupełnienie decyzji/postanowienia organu administracji publicznej
- Przyjmowanie i rozpatrywanie petycji
- Udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych w trybie jednostkowym
- Wydanie świadectwa legalności pozyskania drewna
- Remont lub wymiana nawierzchni grobu murowanego
- Wypłata świadczenia mieszkaniowego dla żołnierza zawodowego
- Udostępnienie danych zgromadzonych w Systemie Powiadamiania Ratunkowego (SPR)ych Systemu Powiadamiania Ratunkowego
- Nadawanie odznaczeń Medal za Długoletnie Pożycie Małżeńskie
- Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych sformalizowanych otwartych
- Warszawski bon żłobkowy
- Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
- Wznowienie postępowania administracyjnego w sprawie zakończonej decyzją lub postanowieniem Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego działającego jako organ I instancji
- Pismo ogólne do urzędu
Organ właściwy do realizacji usługi |
Minister Spraw Wewnętrznych (w zakresie rejestru PESEL), organ gminy (wójt, burmistrz, prezydent miasta – w zakresie rejestru mieszkańców) |
|
Kogo dotyczy |
1. Organy administracji publicznej, sądy, prokuratury 2. Policja, Straż Graniczna, Służba Więzienna, Służba Kontrwywiadu Wojskowego, Służba Wywiadu Wojskowego, Służba Celna, Żandarmeria Wojskowa, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencja Wywiadu, Biuro Ochrony Rządu, Centralne Biuro Antykorupcyjne, Szef Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych, straże gminne (miejskie). 3. Komornicy sądowi (w zakresie niezbędnym do prowadzenia postępowania egzekucyjnego) 4. Organy kontroli skarbowej i wywiadu skarbowego 5. Państwowe i komunalne jednostki organizacyjne oraz inne podmioty (w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych określonych w odrębnych przepisach) 6. Polski Czerwony Krzyżowi (w zakresie danych osób poszukiwanych) |
|
Podstawy prawne |
|
|
Wymagane dokumenty |
|
|
Czas realizacji |
Nie później niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku |
|
Opłaty |
Nie dotyczy |
|
Tryb odwoławczy |
1. Odwołanie od decyzji administracyjnej rozstrzygającej o przyznaniu, bądź odmowie przyznania dostępu on-line do rejestru mieszkańców, wydanej przez organ gminy składa się w terminie 14 dni do właściwego miejscowo wojewody za pośrednictwem organu, który wydał decyzję; 2. Od decyzji administracyjnej rozstrzygającej o przyznaniu, bądź odmowie przyznania dostępu on-line do rejestru PESEL, wydanej w I instancji przez Ministra Spraw Wewnętrznych składa się, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, wniosek o ponowne rozpatrzenie |
|
Rezultat realizacji usługi |
Udostępnianie danych gromadzonych w rejestrze PESEL lub rejestrze mieszkańców za pomocą urządzeń teletransmisji danych lub decyzja administracyjna o odmowie przyznania tego dostępu |
|
Etapy realizacji usługi |
1. Złożenie wniosku do Ministra SW lub organu gminy 2. Zaopiniowanie wniosku pod względem formalno-prawnym oraz pod kątem spełniania warunków technicznych 3. W przypadku stwierdzenia braków wezwanie strony do ich uzupełnienia 4. Wydanie decyzji administracyjnej przyznającej dostęp do rejestru PESEL lub rejestru mieszkańców w trybie teletransmisji danych lub decyzji o odmowie przyznania dostępu 5 Uzyskiwanie wglądu on-line danych z rejestru PESEL lub rejestru mieszkańców |
|
Poziom dostępności usługi | Interakcja dwukierunkowa | |
Poziom uwierzytelniania |
|
|
Usługa wymaga zalogowania |
TAK |
|
Słowa kluczowe | Udostępnianie danych |